Thursday, January 10, 2013

simgerebad qceuli leqsebi



შ ე ფ ა ს ე ბ ი ს     რ უ ბ რ ი კ ა    ქ ა რ თ უ ლ შ ი

(გაკვეთილზე ჩართულობა)
1–3 ქულა
4–6 ქულა
7–8  ქულა

9–10 ქულა

მოსწავლე თითქმის არ მონაწილეობს  არანაირ მსჯელობაში. არ პასუხობს მასწავლებლის მიერ დასმულ კითხვებს.
მოსწავლე  ნაწილობრივ                                                           მონაწილეობმსჯელობაში. მასწავლებლის დასმულ კითხვებსაც ზერელედ პასუხობს.
მოსწავლე საკმაოდ აქტიურად მონაწილეობს  მსჯელობაში.ცდილობს    ჯგუფში  აქტიურობას და  აზრის გამოთქმას ამა თუ იმ საკითხზე. შეუძლია არგუმენტირებულად დაასაბუთოს საკუთარი აზრი (ზოგიერთ შემთხვევაში).
მოსწავლე ყოველთვის აქტიურა მონაწილეობს მსჯელობაში. ითავსებს ჯგუფში ლიდერის როლს. არგუმენტირებულად ასაბუთებს საკუთარ აზრს. თითქმის ყოველთვის გამოაქვს სწორი დასკვნა.
ვერ ახერხებს შედარება-შეპირისპირების გზით ლექსების გაანალიზებას.
ცდილობს  ლექსები გააანალიზოს, ჩაერთოს გაკვეთილის მსვლელობაში, თუმცა ვერ ახერხებს ან უჭირს.
ცდილობს  ლექსები გააანალიზოს და  ჩაერთოს კითხვა –პასუხში. მეტ-ნაკლებად განსაზღვრავს ლექსებს შორის აზრობრივ ურთიერთკავშირს.
აანალიზებს  ლექსებს შესაბამისად. ჩართულია კითხვა– პასუხში. განსაზღვრავს ლექსებს შორის აზრობრივ, მიზეზ–შედეგობრივ ურთიერთკავშირს.
მოსწავლე ვერ გამოხატავს საკუთარ დამოკიდებულებას საკითხისადმი.ვერ ახერხებს მთავარი აზრის ამოცნობასა და მსჯელობას.
მოსწავლე ცდილობს გამოხატ საკუთარი დამოკიდებულება საკითხთან დაკავშირებით. ცდილობს ამოიცნოს მთავარი აზრი.
მოსწავლე გამოხატავს საკუთარ დამოკიდებულება საკითხთან მიმართებაში.ცდილობს ამოიცნოს მთავარი აზრი და  შეაჯამოს.
მოსწავლე შესაბამისად გამოხატავს საკუთარ დამოკიდებულებას საკითხთან მიმართებაში.თითქმის ყოველთვის ამოიცნობს მთავარ აზრს და აჯამებს მას რეზიუმეს სახით.
მოსწავლის მსჯელობა გრამატიკულად გაუმართავია.
მოსწავლე ცდილობს საუბრისას გაითვალისწინოს (შეძლებისდაგვარად)  გრამატიკული ნორმები.
მოსწავლე ცდილობს ისაუბროს  გრამატიკულად გამართული ენით და მუდმივად მუშაობს ამ კუთხით.
მოსწავლე თითქმის ყოველთვის საუბრობს გრამატიკულად გამართული ენით და მუდმივად მუშაობს ამ კუთხით.

შეფასების რუბრიკა მუსიკაში
კრიტერიუმები
1–4
5–7
8–10
მოსწავლის  იმპროვიზაციის პროცესში მონაწილეობა.
მოსწავლეს არ შეუძლია იმპროვიზაციის პროცესში მონაწილეობა
მოსწავლე იმპროვიზაციის პროცესში  მეტ–ნაკლებად მონაწილეობს
მოსწავლე იმპროვიზაციის პროცესში  აქტიურად მონაწილეობს და თვითონვე ახდენს იმპროვიზირებას
მოსწავლის  სიმღერ თანაკლასელებთან ერთად.

მოსწავლე  არ ან ნაკლებად შეუძლია  სიმღერ თანაკლასელებთან ერთად

მოსწავლე შეუძლია სიმღერ თანაკლასელებთან ერთად

მოსწავლე შესანიშნავად მღერის  თანაკლასელებთან ერთად

ნასწავლ ლექსზე  მელოდი შერჩევა
ნასწავლ ლექსს  ვერ შეურჩევს მელოდიას
ზოგჯერ ნასწავლ ლექსს შეურჩევს მელოდიას
ნებისმიერ ნასწავლ ლექსს შეურჩევს შესაბამის  მელოდიას
სხვადასხვა გამომსახველობითი ხერხის შერჩევა  მუსიკალური ნაწარმოების შესრულებისას

თითქმის  ვერ არჩევს სხვადასხვა გამომსახველობით ხერხს მუსიკალური ნაწარმოების შესრულებისას

არჩევს  გამომსახველობით ხერხებს მუსიკალური ნაწარმოების შესრულებისას

ყოველთვის არჩევს სხვადასხვა გამომსახველობით ხერხს მუსიკალური ნაწარმოების შესრულებისას

  

No comments:

Post a Comment