შ ე ფ ა ს ე ბ ი
ს რ უ ბ რ ი კ ა ქ ა რ თ უ ლ შ ი
(გაკვეთილზე ჩართულობა)
1–3 ქულა
|
4–6 ქულა
|
7–8 ქულა
|
9–10 ქულა
|
მოსწავლე თითქმის არ მონაწილეობს არანაირ მსჯელობაში. არ პასუხობს
მასწავლებლის მიერ დასმულ კითხვებს.
|
მოსწავლე ნაწილობრივ
მონაწილეობს მსჯელობაში. მასწავლებლის დასმულ
კითხვებსაც ზერელედ პასუხობს.
|
მოსწავლე საკმაოდ აქტიურად მონაწილეობს მსჯელობაში.ცდილობს ჯგუფში
აქტიურობას და აზრის გამოთქმას
ამა თუ იმ საკითხზე. შეუძლია არგუმენტირებულად დაასაბუთოს საკუთარი აზრი
(ზოგიერთ შემთხვევაში).
|
მოსწავლე ყოველთვის აქტიურად მონაწილეობს მსჯელობაში. ითავსებს ჯგუფში
ლიდერის როლს. არგუმენტირებულად ასაბუთებს საკუთარ აზრს. თითქმის ყოველთვის
გამოაქვს სწორი დასკვნა.
|
ვერ ახერხებს შედარება-შეპირისპირების გზით
ლექსების გაანალიზებას.
|
ცდილობს ლექსები გააანალიზოს, ჩაერთოს გაკვეთილის
მსვლელობაში, თუმცა ვერ ახერხებს ან უჭირს.
|
ცდილობს ლექსები გააანალიზოს და ჩაერთოს კითხვა –პასუხში. მეტ-ნაკლებად
განსაზღვრავს ლექსებს შორის აზრობრივ ურთიერთკავშირს.
|
აანალიზებს
ლექსებს შესაბამისად. ჩართულია კითხვა– პასუხში. განსაზღვრავს ლექსებს
შორის აზრობრივ, მიზეზ–შედეგობრივ ურთიერთკავშირს.
|
მოსწავლე ვერ გამოხატავს საკუთარ დამოკიდებულებას საკითხისადმი.ვერ ახერხებს მთავარი
აზრის ამოცნობასა და მსჯელობას.
|
მოსწავლე ცდილობს გამოხატოს საკუთარი დამოკიდებულება საკითხთან დაკავშირებით. ცდილობს ამოიცნოს მთავარი აზრი.
|
მოსწავლე გამოხატავს საკუთარ დამოკიდებულებას საკითხთან მიმართებაში.ცდილობს ამოიცნოს
მთავარი აზრი და შეაჯამოს.
|
მოსწავლე შესაბამისად გამოხატავს საკუთარ დამოკიდებულებას საკითხთან მიმართებაში.თითქმის ყოველთვის ამოიცნობს მთავარ აზრს და აჯამებს
მას რეზიუმეს სახით.
|
მოსწავლის მსჯელობა
გრამატიკულად გაუმართავია.
|
მოსწავლე ცდილობს საუბრისას გაითვალისწინოს
(შეძლებისდაგვარად) გრამატიკული
ნორმები.
|
მოსწავლე ცდილობს ისაუბროს გრამატიკულად გამართული ენით და მუდმივად
მუშაობს ამ კუთხით.
|
მოსწავლე თითქმის ყოველთვის საუბრობს გრამატიკულად
გამართული ენით და მუდმივად მუშაობს ამ კუთხით.
|
შეფასების რუბრიკა
მუსიკაში
კრიტერიუმები
|
1–4
|
5–7
|
8–10
|
მოსწავლის იმპროვიზაციის პროცესში მონაწილეობა.
|
მოსწავლეს არ შეუძლია იმპროვიზაციის პროცესში მონაწილეობა
|
მოსწავლე იმპროვიზაციის პროცესში მეტ–ნაკლებად
მონაწილეობს
|
მოსწავლე იმპროვიზაციის პროცესში აქტიურად
მონაწილეობს და თვითონვე ახდენს იმპროვიზირებას
|
მოსწავლის სიმღერა თანაკლასელებთან ერთად.
|
მოსწავლეს არ ან ნაკლებად შეუძლია სიმღერა თანაკლასელებთან ერთად
|
მოსწავლეს შეუძლია
სიმღერა თანაკლასელებთან ერთად
|
მოსწავლე შესანიშნავად მღერის თანაკლასელებთან ერთად
|
ნასწავლ ლექსზე მელოდიის შერჩევა
|
ნასწავლ ლექსს ვერ შეურჩევს მელოდიას
|
ზოგჯერ ნასწავლ ლექსს შეურჩევს მელოდიას
|
ნებისმიერ ნასწავლ ლექსს შეურჩევს შესაბამის მელოდიას
|
სხვადასხვა
გამომსახველობითი ხერხის შერჩევა მუსიკალური
ნაწარმოების შესრულებისას
|
თითქმის ვერ არჩევს სხვადასხვა გამომსახველობით ხერხს
მუსიკალური ნაწარმოების შესრულებისას
|
არჩევს გამომსახველობით ხერხებს მუსიკალური ნაწარმოების
შესრულებისას
|
ყოველთვის
არჩევს სხვადასხვა გამომსახველობით ხერხს მუსიკალური ნაწარმოების შესრულებისას
|
No comments:
Post a Comment