Saturday, July 16, 2011

შ ე ფ ა ს ე ბ ი ს რ უ ბ რ ი კ ა

1–3 ქულა              4–6 ქულა                 7–8  ქულა          9–10  ქულა           
მოსწავლე თითქმის არ მონაწილეობს არანაირ მსჯელობაში. ჯგუფურ მუშაობაშიც პასიურია. არ პასუხობს მასწავლებლის მიერ დასმულ კითხვებს. მოსწავლე ნაწილობრივ მონაწილეობს მსჯელობაში.ჯგუფურ მუშაობაში ნაკლებად აქტიურობს. მასწავლებლის დასმულ კითხვებსაც ზერელედ პასუხობს. მოსწავლე საკმაოდ აქტიურად მონაწილეობს მსჯელობაში.ცდილობს ჯგუფში აქტიურობას და აზრის გამოთქმას ამა თუ იმ საკითხზე. შეუძლია არგუმენტირებულად დაასაბუთოს საკუთარი აზრი (ზოგიერთ შემთხვევაში). მოსწავლე ყოველთვის აქტიურად მონაწილეობს მსჯელობაში. ითავსებს ჯგუფში ლიდერის როლს. არგუმენტირებულად ასაბუთებს საკუთარ აზრს. თითქმის ყოველთვის გამოაქვს სწორი დასკვნა.
ვერ ახერხებს შედარება-შეპირისპირების გზით პოეტისა და პოეზიის დანიშნულების განსაზღვრას. ცდილობს ილიას ლექსი გააანალიზოს აკაკი ბაქრაძის კრიტიკული წერილის დახმარებით, განსაზღვროს პოეტისა და პოეზიის დანიშნულება,თუმცა ვერ ახერხებს ან უჭირს. ცდილობს ილიას ლექსი გააანალიზოს აკაკი ბაქრაძის კრიტიკული წერილის დახმარებით. მეტ-ნაკლებად განსაზღვრავს პოეტისა და პოეზიის დანიშნულებას შედარება- შეპირისპირების გზით. აანალიზებს ილიას ლექსს აკაკი ბაქრაძის კრიტიკული წერილის დახმარებით.განსაზღვრავს პოეტისა და პოეზიის დანიშნულებას შედარება- შეპირისპირების გზით.
მოსწავლე ვერ გამოხატავს საკუთარ დამოკიდებულებას წაკითხულთან დაკავშირებით.ვერ ახერხებს მთავარი აზრის ამოცნობას. მოსწავლე ცდილობს გამოხატოს საკუთარი დამოკიდებულება წაკითხულთან დაკავშირებით. მოსწავლე გამოხატავს საკუთარ დამოკიდებულებას წაკითხულთან დაკავშირებით.ცდილობს ამოიცნოს მთავარი აზრი და შეაჯამოს. მოსწავლე შესაბამისად გამოხატავს საკუთარ დამოკიდებულებას წაკითხულთან დაკავშირებით.თითქმის ყოველთვის ამოიცნობს მთავარ აზრს და აჯამებს მას რეზიუმეს სახით.
მოსწავლის მსჯელობა გრამატიკულად გაუმართავია. მოსწავლე ცდილობს საუბრისას გაითვალისწინოს (შეძლებისდაგვარად) გრამატიკული ნორმები. მოსწავლე ცდილობს ისაუბროს გრამატიკულად გამართული ენით და მუდმივად მუშაობს ამ კუთხით. მოსწავლე თითქმის ყოველთვის საუბრობს გრამატიკულად გამართული ენით და მუდმივად მუშაობს ამ კუთხით.

 

No comments:

Post a Comment